Розклад роботи експертної групи
Час | Зустріч або інші активності | Учасники |
День 1 –15.10.2020 | ||
09.30–09.45 | Зустріч експертної групи | Члени експертної групи; |
09.45–10.00 | Організаційна зустріч з гарантом ОП | Члени експертної групи;
гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович). |
10.00–10.30 | Підготовка до зустрічі 1 | Члени експертної групи |
10.30–11.00 |
Зустріч 1 з керівником та менеджментом ЗВО |
Члени експертної групи;
гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович); т.в.о. ректора (Якубів Валентина Михайлівна); керівник підрозділу, у якому реалізовується ОП (Пилипів Володимир Михайлович); представники ректорату (проректори Запухляк Руслан Ігорович, Михайлишин Галина Йосипівна, Шарин Сергій Володимирович, Шинкарук Ярослав Іванович) (за необхідністю) |
11.00–11.15 | Підведення підсумків зустрічі 1 і підготовка до зустрічі 2 | Члени експертної групи. |
11.15–12.35 |
Зустріч 2 з академічним персоналом |
Члени експертної групи;
гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович); науково-педагогічні працівники, що безпосередньо відповідають за зміст освітньої програми, а також викладають на цій програмі. |
12.35–12.45 | Підведення підсумків зустрічі 2 | Члени експертної групи. |
12.45–13.45 | Обідня перерва | |
13.45–14.00 | Підготовка до зустрічі 3 | Члени експертної групи. |
14.00–15.20 |
Зустріч 3 зі здобувачами вищої освіти |
Члени експертної групи;
здобувачі вищої освіти, які навчаються на ОП (2-3 здобувачі першого року навчання та 3-4 – другого року навчання). |
15.20–15.30 | Підведення підсумків зустрічі 3 | Члени експертної групи. |
15.30–17.00 |
Робота над кафедральною документацією, що стосується даної ОП (навчальні та робочі програми дисциплін, методичні рекомендації, індивідуальні плани ЗВО, документи, що підтверджують співпрацю з роботодавцями, документами, що забезпечують організацію практичної підготовки здобувачів тощо) | Члени експертної групи;
гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович); методист (фахівець) кафедри (за необхідністю); завідувач кафедри (Загороднюк Андрій Васильович). |
17.00–17.30 |
Зустріч 4 з роботодавцями |
Члени експертної групи; представники роботодавців, що залучені до здійснення процедур внутрішнього забезпечення якості ОП. |
17.30–17.40 | Підведення підсумків зустрічі 4 | Члени експертної групи |
17.40–18.10 |
Відкрита зустріч |
Члени експертної групи;
усі охочі учасники освітнього процесу (крім гаранта ОП та представників адміністрації ЗВО) |
18.10–18.40 | Підведення підсумків відкритої зустрічі | Члени експертної групи |
День 2 – 16.10.2020 | ||
08.45–09.00 | Зустріч експертної групи | Члени експертної групи |
09.00–11.00 |
Огляд матеріально-технічної бази, що використовується під час реалізації ОП (навчальні аудиторії, лабораторії, бібліотека, ліцензоване програмне забезпечення, соціальна інфраструктура тощо) |
Члени експертної групи;
гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович); заступник директора Наукової бібліотеки (Дзумедзей Роман Олексійович ); керівник підрозділу, у якому реалізовується ОП (деканПилипів Володимир Михайлович) (за необхідністю). |
11.00–11.10 | Підготовка до зустрічі 5 | Члени експертної групи |
11.10–11.50 |
Зустріч 5 із адміністративним персоналом |
Члени експертної групи;
гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович); Директор центру забезпечення якості (Кузь Микола Васильович); Керівник/представник відділу кадрів (Смішко Орест Володимирович). |
11.50–12.00 | Підведення підсумків зустрічі 5 і підготовка до зустрічі 6 | Члени експертної групи |
12.00–12.40 |
Зустріч 6 із допоміжними (сервісними) структурними підрозділами |
Члени експертної групи;
керівник або представник відділу по роботі зі студентами (Романкова Лілія Миколаївна); Директор Центру дистанційного навчання та моніторингу освітньої діяльності (Івасюк Іван Ярославович); Завідувач відділом виробничої (навчальної) практики (Василишин Ярослава Іванівна). |
12.40–12.50 | Підведення підсумків зустрічі 6 | Члени експертної групи |
12.50–13.50 | Обідня перерва | |
13.50–14.00 | Підготовка до зустрічі 7 | Члени експертної групи |
14.00–14.40 |
Зустріч 7 з представниками студентського самоврядування |
Члени експертної групи;
Голова студентського Сенату університету (Вікторія Вовк); заступник Голови профкому студентів (Іван Хом’як); представники студентського самоврядування (1–2 |
особи від органу студентського самоврядування ЗВО, які відповідають за участь студентів у внутрішній системі забезпечення якості вищої освіти);
особи від органу студентського самоврядування факультету математики та інформатики: Голова Профбюро студентів факультету (Андрій Хом’як) та Сенатор від факультету (Марія Мельник). |
||
14.40–14.50 | Підведення підсумків зустрічі 7 і підготовка до зустрічі 8 | Члени експертної групи |
14.50–15.30 |
Зустріч 8 з випускниками ОП |
Члени експертної групи;
випускники (5–6 осіб) споріднених ОП в межах факультету. |
15.30–16.10 | Резервна зустріч | Члени експертної групи;
особи, додатково запрошені на резервну зустріч. |
16.10–16.30 | Підведення підсумків резервної зустрічі та підготовка до фінальної зустрічі | Члени експертної групи. |
16.30–17.00 |
Фінальна зустріч |
Члени експертної групи;
гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович); т.в.о. ректора (Якубів Валентина Михайлівна); керівник підрозділу, у якому реалізовується ОП (зав. кафедриЗагороднюк Андрій Васильович, декан Пилипів Володимир Михайлович); представники ректорату (проректориЗапухляк Руслан Ігорович, Михайлишин Галина Йосипівна, Шарин Сергій Володимирович, Шинкарук Ярослав Іванович) (за необхідністю). |
17.00–18.00 | Обговорення, судження та робота із документами | Члени експертної групи. |
День 3 –17.10.2020 | ||
09.00–18.00 | «День суджень» – внутрішня зустріч експертної групи | Члени експертної групи. |