План дистанційної роботи експертної групи з акредитації спеціальності “Статистика” у Прикарпатському національному університету імені В. Стефаника з 15 по 17 жовтня 2020 р.

Розклад роботи експертної групи

Час Зустріч або інші активності Учасники
День 1 –15.10.2020
09.30–09.45 Зустріч експертної групи Члени експертної групи;
09.45–10.00 Організаційна зустріч з гарантом ОП Члени експертної групи;

гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович).

10.00–10.30 Підготовка до зустрічі 1 Члени експертної групи
 

 

 

10.30–11.00

 

 

 

 

Зустріч 1 з керівником та менеджментом ЗВО

Члени експертної групи;

гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович); т.в.о. ректора (Якубів Валентина Михайлівна);

керівник підрозділу, у якому реалізовується ОП (Пилипів Володимир Михайлович);

представники ректорату (проректори Запухляк Руслан Ігорович, Михайлишин Галина Йосипівна, Шарин Сергій Володимирович, Шинкарук Ярослав Іванович) (за необхідністю)

11.00–11.15 Підведення підсумків зустрічі 1 і підготовка до зустрічі 2 Члени експертної групи.
 

11.15–12.35

 

 

Зустріч 2 з академічним персоналом

Члени експертної групи;

гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович);

науково-педагогічні працівники, що безпосередньо відповідають за зміст освітньої програми, а також викладають на цій програмі.

12.35–12.45 Підведення підсумків зустрічі 2 Члени експертної групи.
12.45–13.45 Обідня перерва
13.45–14.00 Підготовка до зустрічі 3 Члени експертної групи.
 

14.00–15.20

 

Зустріч 3 зі здобувачами вищої освіти

Члени експертної групи;

здобувачі вищої освіти, які навчаються на ОП

(2-3 здобувачі першого року навчання та 3-4 – другого року навчання).

15.20–15.30 Підведення підсумків зустрічі 3 Члени експертної групи.
 

 

15.30–17.00

Робота над кафедральною документацією, що стосується даної ОП (навчальні та робочі програми дисциплін, методичні рекомендації, індивідуальні плани ЗВО, документи, що підтверджують співпрацю з роботодавцями, документами, що забезпечують організацію практичної підготовки здобувачів тощо) Члени експертної групи;

гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович); методист (фахівець) кафедри (за необхідністю); завідувач кафедри (Загороднюк Андрій Васильович).

17.00–17.30  

Зустріч 4 з роботодавцями

Члени експертної групи; представники роботодавців, що залучені до здійснення процедур внутрішнього забезпечення  якості ОП.
17.30–17.40 Підведення підсумків зустрічі 4 Члени експертної групи
17.40–18.10  

Відкрита зустріч

Члени експертної групи;

усі охочі учасники освітнього процесу (крім гаранта ОП та представників адміністрації ЗВО)

18.10–18.40 Підведення підсумків відкритої зустрічі Члени експертної групи
День 2 16.10.2020
08.45–09.00 Зустріч експертної групи Члени експертної групи
 

 

09.00–11.00

 

Огляд матеріально-технічної бази, що використовується під час реалізації ОП (навчальні аудиторії, лабораторії, бібліотека, ліцензоване програмне забезпечення, соціальна інфраструктура тощо)

Члени експертної групи;

гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович);

заступник директора Наукової бібліотеки (Дзумедзей Роман Олексійович );

керівник підрозділу, у якому реалізовується ОП (деканПилипів Володимир Михайлович) (за необхідністю).

11.00–11.10 Підготовка до зустрічі 5 Члени експертної групи
 

 

11.10–11.50

 

 

Зустріч 5 із адміністративним персоналом

Члени експертної групи;

гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович);

Директор центру забезпечення якості (Кузь Микола Васильович);

Керівник/представник відділу кадрів (Смішко Орест Володимирович).

11.50–12.00 Підведення підсумків зустрічі 5 і підготовка до зустрічі 6 Члени експертної групи
 

 

12.00–12.40

 

 

 

Зустріч 6 із допоміжними (сервісними) структурними підрозділами

Члени експертної групи;

керівник або представник відділу по роботі зі студентами (Романкова Лілія Миколаївна);

Директор Центру дистанційного навчання та моніторингу освітньої діяльності (Івасюк Іван Ярославович);

Завідувач відділом виробничої (навчальної) практики (Василишин Ярослава Іванівна).

12.40–12.50 Підведення підсумків зустрічі 6 Члени експертної групи
12.50–13.50 Обідня перерва
13.50–14.00 Підготовка до зустрічі 7 Члени експертної групи
 

14.00–14.40

 

 

Зустріч 7 з представниками студентського самоврядування

Члени експертної групи;

Голова студентського Сенату університету (Вікторія Вовк);

заступник Голови профкому студентів (Іван Хом’як); представники студентського самоврядування (1–2

особи від органу студентського самоврядування ЗВО, які відповідають за участь студентів у внутрішній системі забезпечення якості вищої освіти);

особи від органу студентського самоврядування факультету математики та інформатики: Голова Профбюро студентів факультету (Андрій Хом’як) та Сенатор від факультету (Марія Мельник).

14.40–14.50 Підведення підсумків зустрічі 7 і підготовка до зустрічі 8 Члени експертної групи
14.50–15.30  

Зустріч 8 з випускниками ОП

Члени експертної групи;

випускники (5–6 осіб) споріднених ОП в межах факультету.

15.30–16.10 Резервна зустріч Члени експертної групи;

особи, додатково запрошені на резервну зустріч.

16.10–16.30 Підведення підсумків резервної зустрічі та підготовка до фінальної зустрічі Члени експертної групи.
 

 

 

16.30–17.00

 

 

 

 

Фінальна зустріч

Члени експертної групи;

гарант ОП (Осипчук Михайло Михайлович); т.в.о. ректора (Якубів Валентина Михайлівна);

керівник підрозділу, у якому реалізовується ОП (зав. кафедриЗагороднюк Андрій Васильович, декан Пилипів Володимир Михайлович);

представники ректорату (проректориЗапухляк Руслан Ігорович, Михайлишин Галина Йосипівна, Шарин Сергій Володимирович, Шинкарук Ярослав Іванович) (за необхідністю).

17.00–18.00 Обговорення, судження та робота із документами Члени експертної групи.
День 3 –17.10.2020
09.00–18.00 «День суджень» – внутрішня зустріч експертної групи Члени експертної групи.